Fönstershoppar redan i Sverige

Letat ett par till snygga klackade boots här i USA men inte hittat mig några favoriter. Men nu var jag in lite på Din Sko och på Sko punkten för att se vad dom har att bjuda på i år. Hittade mig några favoriter men den skon som inte har kilklack är nog den jag gillade bäst. Är typ en sån sko jag försökt hitta här. Den finns förövrigt att köpa på Din Sko, samt nummer 1 och 4. Nummer 2 hittade jag på sko punkten. Så ja, nummer 2 var också en av mina ögonstenar, så kanske en trip upp till IKEA när man kommer hem då! Men ah, ett par vår/höst klackar skulle jag verkligen vilja ha. Syster, du kan ju gå på Din Sko och köpa dom svarta där då i storlek 37 eller så, så tjopp tjopp iväg med dig!



Gör väldigt lite nu, är hemskt trött. Kom just på att jag kanske ska fråga om jag ska jobba imorn också, eller vara au pair vakt. Lite löjligt, men men. Klockan börjar närma sig 21 nu så jag borde typ plocka ihop mig och sova. Orkade ju inte sminka mig så måste bara borsta tänderna. Dock kom Klara nyss in och fråga om ja ville se American Idol med henne.. klart jag vill! Så ska kila nu då!

"I don't like u!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0