Funderar

Jag skulle vilja få min blogg på papper eller i en fil eller nå för att kunna spara. Men hur gör jag? gick in på den här vulkan men för att kunna ladda upp där och få en bok måste man ha den på fil först så hur får jag dit den?! Någon som vet så säg till!!

Idag har jag ont, tycker inte om min syster längre. Sen körde vi andra delar idag så kommer ha ont ÖVERALLT imorn, kul! Men det är väl värt det antar jag, bara jobba på. Så idag blev det gymmet och sen lite jobbsökande. Lät mer positivt på vissa ställen än andra. Hoppas för allt i världen att någon hör av sig, annars får jag det fett jobbigt i sommar. Eller så gör jag som Hannah sa, åka och bo med henne i Norge och söka jobb där. Är ju ett alternativ som jag faktiskt övervägt, men jag vill bo hemma nu, villa sova i mina egna säng och allt det där. Förutom träning och jobbsökande lyckades jag lägga vantarna på ett par nya träningsbyxor. Syster påpekade det faktum att man ser rätt igenom på min röv på mina gamla.. detta som jag redan vet. Så jag kände att nu kan jag inte gå runt naken längre utan det blev ett par läckra nike. Sen lyckades jag hitta ett par jeans idag också, gode gud men dom är höga i midjan och med dragkedja i ryggen. Hade aldrig trott det men snygga var dom faktiskt. Dock har jag inte så snygg röv har jag märkt, så nu måste vi lyfta den lite!

Nu ska jag laga mat, ojoj, måste göra det NYSS! nu är jag sen. Nåja, sen blir det att handla med syster ikväll, hon är tydligen utan mat. Men nu kör vi! Vi hörs!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0