God Miami morgon!

Klockan är 9.00 och jag ska bara skriva väldigt fort innan bikinin åker på. Igår blev det middag på en italiensk resturang som var kass! Pastan var okokt, tog hundra år att få maten, sen hundra år att få betala. Fick heller inte påfyllning på vattnet eller nånting. Så nå extra dricks fick dom inte! Glad jag bara åt pasta med tomatsås, var ändå inte hungrig och kostade inte så mycket så förlorade inte allt för galet på de. Sen kollade jag banken igår, inte så kul. Föygbolaget hade ju först tagit betalt för båda våra väskor på mitt kort, vilket fortfarande står på mitt konto. Det har inte dragits men det står där och det är nog irriterande att det inte har dragits eftersom jag inte riktigt har koll på vad jag har på kontot. Men jag har ju svenska kortet om det skulle gå åt fanders men får helt enkelt leva snålt i några dagar. Jag och boje köpte en fet limpa så vi ska leva på den iaf idag tänkte vi, gott! Var en galning på bussen också. Jag och Linda stod upp i mitten vid trappen som gick upp till bakre delen av bussen. Då kom det in någon idiot som tyckte vi var så himla vackra då och skrek hela jävla bussresan att han tog kort på oss and so on. Även ryckte i stop snöret på VARJE hållplats så resan tog längre än någonsin. Var kul första gången men vi ville hemskt gärna till hotellet utan att stanna 411 gånger. Sen var vi även in på Miami ink och kollade läget, fett tagg för det!! Men nu ska vi hoppa in i bikinin!!! See ya'll later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0