Good bye dinner!

Igår blev det hejdå middag på Cheesecake dårå. Ni ska veta att idag märkte vi också att Anna hade fått min doggybag och tvärtom, de sög, för min mat var bäst! Och jag hade def mer mat kvar, plus att hon är allergisk mot biff så min mat kommer inte ens ätas nu, oh no! Men det var as trevligt i alla fall och maten var god. Sen hade vi världens sämsta servetirs. Hon började bra och verkade ha all koll i världen. Men sen kom smällen när hon spillde ut ett helt glas vatten över Klara och gjorde en helt genom blöt, samt hennes jacka. Hon kunde ta jackan och vrida ur den flera gånger och få vatten att strila. Sen det ändå hon säger är "oops, sorry" och så går hon. Så när väl checken kom så tog Cole tag i det hela och kallade in managern, så kul. Så gick dom in i ett rum för att prata och sen kom Cole ut och då var hennes nota fixad, hon fick gratis mat! Sen kommer han ut igen och ber personligen om ursäkt. Men ah, hon satt ju blöt hela middan typ och frös, så nog var det inte mer än rätt. Efter detta åkte vi och hämtade Gladys på flygplatsen och sen for vi hem, AS bra kväll dårå!

Idag har jag shoppat.. så klart! Tog med Klara till North Shore mall, hon var i himmelriket, totalt! Hon var så sjukt nöjd när hon köpt trosor på Victoria Secret, så söt, HA! Sen köptes det smink och lite kläder. Jag köpte mig en tunnare kofta, en virkad tröja, en t-shirt, leggings (helvete alla mina leggings går hål i mellan benen!!!!) och sen köpte jag mig även en vår/höst jacka. Är dock lite på lur att det fan är samma jacka som syster har. Men vem bryr sig?! Och just ja, blev även lite smink. Är så less på mina röda fläckar och mina extrema påsar under ögonen så blev en conceler och en primer, asbra dårå! Så ah, det gick lite pengar, igen. FAN asså, jag kan inte åka till en affär utan att shoppa, jag har nå fel! Blir att hålla i pengarna sen när ja kommer hem. Men då kommer allt bli så himla dyrt i jämförelse så kommer bli snål, så det är ju bra. Men nu ska jag lägga ner och prata lite med folk och sen sova. Men hade en bra dag idag med Klara och Christin, kult!


Klara och Christin igår, men hängde ju idag med!


Glad tjej på Victoria Secret!


Så kul! Christin trampade i världens lerpöl när vi släppte av henne så hela skon blev lerig. Kanske inte så kul för henne, men det såg kul ut och nog garva hon ganska duktigt själv med! HAHA!

"But you're not the boss of me then!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0