Holy god it's HELG

Jadå, igår drog vi startskottet. Fick veta att All Star ska stänga för dom blir av med alkohol tillståndet så var ju bra man kom hem till sista helgen då. Jag och Frej gick och mötte syster efter jobben för att gå hem till henne. Per skulle ha kommit men tydligen hade han tvättstuga.. eller? När vi kom till floras kulle var de en kille som gick över vägen och före oss på andra sidan. Sen böjer han sig ner för att knyta skon så vi går om honom. Vid tågstationen går han om oss igen, väldigt fort. När vi kommer till malmuddsviadukten springer Frej iväg och går bakom killen. Tänkte va fan gör han? Sen drar han ner killen i backen tar systempåsen han höll i och sparkar honom i sidan!! Jag höll på att dö, men det var helt planerat, för killen med den förlovade påsen var ju PER! Lätt bästa på länge, sjukt kul!

Så satt vi hos Linnea och filosofera. Gajja kom efter ett tag, sjukt nice att se henne igen. Och förlåt att jag inte skickade mer vykort! HA! Sen kom även Pers tjej och efter det blev det taxi till All Star. Jag och Gajja satte ner foten, syster tänkte att vi skulle gå ju, vilket skämt.. HA! Nämen nog hade vi kunnat om inte klackarna sa emot. Kom till All Star och det var lite halvdött. Men folk droppade in eftersom och jag träffade några kända ansikten, så det var kult tyckte jag. Sen la vi ner vid 2 även om jag hade kunnat gå hela kvällen, lite folk enligt syster å Gajja, men jag var bara så sjukt nöjd att få gå ut och se människor. Så där var den kvällen över, fick ju träffa Brännare också som kom och körde hem oss. Ska ta sushi med han i veckan, fett tagg för det!

Men nu ska jag borsta tänderna och åka ut i stugan. Blir att hämta upp farmora och sen blir det våfflor i solen baki väggen. Kan ni förstå hur bra vi har det?! Som min pappa alltid säger varje gång vi är i stugan och ligger där på baksidan och lapar sol. Men ja, borsta tänderna var det. Hörs sen!



"Nu kör vi!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0