hOOters

Ikväll blev det hooters, as nice! God mat och sen köpte jag mig en snygg tisha. Annars Har vi hunnit med att självklart sola heeela dagen och så brände man sig på skinkorna så gör lite ont att sitta, men jag överlever! Efter stranden var vi och gick oss pedikyr, något jag inte kommer klara av att göra så ofta, så sjukt kittligt så jag höll på att kicka henne i ansiktet flera gånger. Men coolt blev det, guld med svart krackeling lack på. Sen igår var jag ju och gjorde gel naglar, dock inte så bra för de kom typ luft under eller nå sa var och fick det fixat imorse men sen blev det likadant under dagen. Men gojja får fixa när jag kommer hem dårå kanske?! Imorn däremot ska jag vila rumpan från solen och åka iväg för att simma med delfiner. HUR coolt kommer inte det att bli?! As taggad, kommer bli sjukt kul och ett grymt bra minne för livet. Så förutom att jag kommer vara HELT pank när jag kommer hem så är det lugnt just nu. Sen är det lite lösa trådar i luften för resten av veckan men vi lever livet och kommer fortsätta med det! Gör det samma för ingen annan än du själv tycker synd om dig.. Ne skoja bara!!! Ha det bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0