IN MIAMI BITCH!!

Då var första dagen avklarad! Ska duscha och sen gå ut för middag, så dagen är inte helt över riktigt än. Blev bjudna på college fest men det var visst från 21 så där fick inte små barn vara, bara Linda! Men vi får se vad vi hittar på. Startade morgonen med donken frukost och sen blev det south beach, sjukt nice. Blivit i alla fall en nyans brunare, men inte så det stör än, jobbar på det! Så annat än det har inte mycket hänt idag, köpade en bikini och en handduk med USA flaggan som motiv, as snygg. Har inte så mycket att säga om denna dag annat än sol bas och salt och sand i håret, underbart! Igår däremot när jag väntade på bussen stod en liten gubbe där som tappade några dollar ur fickan, jag samlade ihop dom och gav dom till honom. Tydligen hade han inte ens märkt att han tappat dom och tyckte jag var så snäll så han gav mig en dollar. Söt gubbe, även fast han typ inte hade några tänder! Sen var flyget sent och vi var framme vid två tiden. Sen tappade vi en timma för denna helg ställer som visst om till sommartid. Men förutom lite problem att hitta shuttle bussen så gick resan utan större problem! Nu ska jag hoppa in i duschen, dags att görs sig fin!!! Puss o kram ses på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0