Min sista helg då

Ser att min uppdatering över helgen har inte varit den bästa. Men nu kommer det! I fredags kom Klara, den nya au pairen. Fruktansvärt söt och snäll tjej, tror nog det här kommer bli bra för min värdfamilj. Hon verkar ha lite mer tålamod också och inte riktigt lika hett temprament som jag har! HA! Så på fredan åt vi middag ute och sen var Klara så trött så hon gick och la sig.. i mitt rum.. ah hennes rum nu då. Shit, känns as konstigt. Jag for dock på fest. Nu i Tyskland är det Carnival eller nå så det var en fest i tyska carnival anda. Inte så coolt, var en pytte lite lägenhet så man fick trängas värre än på en nattklubb på en lönehelg. Men det var trevligt och jag kände nästan hälften som var där.



Igår for vi in till Boston med värdmorsan och flickorna. Gick och käka en väldigt sen lunch på Joe's och sen lite shopping. Hade hemskt trevligt och flickorna uppförde sig så himla bra så jag undrade vart tusan vi tappat våra riktiga flickor. Efter detta blev det hem till Reading för att partyfixa sig och göra oss redo för mitt Good bye party. Christin kom hit också och sen tog vi tåget till Malden där vi mötte Boje och sedan Wes som hämtade upp oss. Hemma hos Wes ramlade det in folk allt eftersom och vi spela ölspel, pratade och hade hemskt roligt. Ingen galen fest som jag hade innan jag for hit, men helt klart bra ändå! Tydligen hade Jonas prickat in samma helg för sitt födelsedags firande så alla 21or (flesta av mina närmaste) åkte iväg där närmare 12 för att gå ut på korgen. SUGER apa att man inte är 21 här! Men men. När klockan blev närmare 2 så var det dags att packa ihop sig och åka tillbaka hit. Glad tjej på en bra kväll!


As snygg poster jag fick!


Jag och Klara i baksätet på Talles bil, ser på en grymt bra film!

Så nu sitter jag här. Har nyss ätit blåbärspannkaks frukost och bara njuter av ledigheten. Senare idag blir det att åka in till Boston för avskedsmiddag på Cheesecake Factory - au pair häng #1! Hoppas nu bara att 21orna inte festade allt för hårt igår, HA! Så undrar vad man ska hitta på nu då? Värdfamiljen åkte ut med Klara en sväng och nybilen ger inte rum för alla så jag är ensam i huset nu. Gör inte så mycket i och för sig, väcktes av galna ungar alldeles för tidigt så ja lever gott! Kanske ska städa ihop mina saker lite, är kaos här med resväskor och påsar överallt! Längtar tills jag får packa påriktigt så det blir lite ordning här. Så sjukt, jag kommer hem snart!! Ska gå och glo lite TV tror jag, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0