Nu är det nära

Håller på att packa ihop mina saker, SHIT asså! Det är verkligen dags, slutet är nära. Har redan fyllt ena väskan med alla vinterkläder samt lite skor och tjocktröjor. Rymdes mer än väl och då har jag inte ens använt vakumpåsarna. Får dela upp de lite bättre sen på båda väskorna så inte ena kommer väga två ton medan den andra är lätt som en fjäder. Just nu packar jag ner alla små prylar, smycken och diverse i påsar så det ska vara lätt tillgängligt. Ska ju inte åka hem imorn direkt, även fast det nästan känns så! Men detta kommer gå lysande ska ni se.

Satt ner en liten pause och kollade igenom balbilderna från min bal. Tänk vad jag skulle kunna göra för att få göra om allt det där, sista året på gymnasiet. Man tyckte man var bekymmerlös när man va liten och borde uppskattat den tiden mer, men vad visste man då? Nu känner man att man skulle uppskattat gymnasietiden mer. Verkligen tagit vara på varje sekund. Men så kommer man väl alltid tänka? Alltid nånting man kunnat göra annorlunda. Hitta i alla fall en fin bild på mig. Ja, jag tyckte jag var super fin på baldagen. Var hemskt nöjd med allt, hår, smink, klänning, ja allt! Så det står jag för!



Ska fortsätta packa ner allt skräp jag har dragit på mig detta år nu. Sen blir det jobb sent ikväll så får se om jag återkommer med något intressant!


Kommentarer
Postat av: Elke

Glöm inte bort hur nöjd du var med din bal-dejt!!!

2011-03-06 @ 18:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0