Packar för MIAMI BIATCH!

Loggade in på facebook och hade fått mail av Linda att nu var dom påväg. Sjukt less lite att vi bokade fel flyg, men sak samma, missar bara en halv dag. Så nu har jag flyttat mina saker till den större väskan eftersom min var så yttepytte liten. Dock fylldes den med något nytt och väldigt sött. Lilla Coco tyckte om att snusa ner sig där. Tog lite bilder, hon gjorde sötare saker innan jag han lirka fram kameran, men nog är hon en liten pärla!



Fått alla koder nu så nu ska jag tvinga Klara att köra mig till biblo. Hade kunnat promenera men det skulle ju tvunget vara pissväder idag, regningt och foggy.. men förbannat, va heter de? DIMMA! Gud, jag kommer få problem sen när jag kommer hem. Snälla hjälp mig iställe för att mobba mig! HA! Nämen nog ska det gå bra, kan ju bjuda på någora extra skratt sådär dårå. Men nu ska jag försöka få Klara att köra mig då. Återkommer kanske senare!

"See u later aligator!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0