Pimplat basket

Imorse tog jag mig upp, packade ryggan och for med pimpel grejerna till farmor. Vi tog sparkarna och åkte ut på isen. Var så himla skönt, "kan ni förstå hur bra vi har det?!". Vi fick inge napp men korvmacka och varm choklad var himla fint det med. Inge fel att fiska i ryggsäcken? Sen tog vi oss hem där det blev köttbullar, potatis med sås och lingonsylt och stuvade morötter. Jag åt TVÅ potatisar (tycker inte ens om det) och TIO köttbullar.. förstår ni hur gott jag tyckte att det var?! Helt fantastiskt ska ni veta. Sen däckade jag på soffan, som vanligt. Sover alltid på soffan hos farmor.. fråga mig inte varför? När napen var klar åkte jag hem (sov inte hela tiden ju, prata ju emd farmor också). Men for i alla fall hem och snyggade till mig lite och for på basket med syster. Damlaget Lule basket, riktigt dålig match faktiskt, skamligt spel, men vi vann ändå. Sen lyckades Lollo övertala mig (kanske inte få svårt) men jag for och kollade på deras träning i alla fall, mitt gamla lag då, BK Bergviken. Och kan ni gissa, jag ska och träna på måndag, så är det sagt i alla fall. Får se om man stupar eller hur det kommer gå. Men säg mig då, var tusan är mina basketskor? Har jag ens ett par basketskor? Får väl leva med nå annat om inte, onödigt att köpa ett par bara för att, säsongen är ju som slut. Men det ska bli kul!

Imorn blir det att åka till farmor igen, denna gång för att handla. Men det kommer bli mysigt, är alltid lika roligt att hänga lite med farmora, hon är ganksa cool (!). Sen får jag se vad kvällen bjuder på, om det blir nå träna eller inte. Har ont i kroppen än, men smärta är väl bara vekhet som lämnar kroppen, eller hur var det? Nu ska jag packa ihop mig och sova. Måste upp och duscha imorn också, känns väsentligt på nå sätt. Nåja, So long!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0