Pussel, Pussel och mera pussel

Helt sjukt vad saker kan väga. Fick inte riktigt plats med allt men det jag fick plats med vägde ju ändå för mycket. Så imorn får det bli en sväng till posten för att skicka iväg ytterligare några paket. Jag har till och med fåttt slänga skor.. tror ni det hugger i mitt hjärta?! Nog för att det mest var flipflops och urgångna sneakers. Men ändå, jag och skor har en speciell relation. Ser man vikten på mikna väskor kan man också förstå det. Tänk om jag inte köpt så många skor? Då hade allt fått plats hur lätt som helst. Men ah, då kan man ju inte annat än älska skor så tyvärr! Men syster skickade över en bra slant åt mig så jag ska nog klara mig med paket och extra väskor mm när det väl blir dags för att flyga hem. GAH! Har skrivit nu nästan tre gången när jag kommer hem, men det är hemliiiis!! Ni lär ju märka när ni ser mig på stan och ser ni mig inte på stan kanske jag skickar ett litet random sms. Så håll utkik!

Ikväll blir det middag med familj och vänner. Så himla mysigt. Min värdmamma lagar mat för ett helt kompani nu. Det blir potatis halvor i ugn, ni kan inte ens förstå hur goda dom är! Sen blir det marinerad kyckling med en enorm sallad med feta ost, kommer bli så sjukt gott! Sen får vi se också om vi hinner gå på bio, men inte så taggad för det med tanke på min ekonomi. Ändå ingen film jag vill se just nu. På tal om det avslutade jag mitt bankkonto idag, hade hela 2 dollar kvar! Men visar inte det på att jag har haft ett helt jävla underart år?! Om jag mins rätt har jag varit i 13 delstater och plus Kanada på det. Sen har jag hoppat fallskärm, simmat med delfiner åkt skidor och mycket mer. Kan inte säga annat än att jag är sjukt nöjd med mitt år!

Ska städa ihop det sista nu och sen kanske förska jobba in lite bilder på facebook från veckan. Säkert någon som vill se i alla fall. Har då varit förfrågningar! Så snart blir det bildnjuta!

"Thanks Jenny!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0