Söker jobb som en iller

Har varit himla produktiv idag. Började morgonen med att skriva utt CV samt personligt brev. Sen åt jag frulle och trampade iväg till morsans jobb där jag skulle hämta papper hon kopierat åt mig för arbetsförmedlingen. Så då hoppade jag på bussen och for dit, lämpade av dom där och sen gick jag upp till stan. Kände mig himla illa till mods men gick in på Borthers & Sisters med högt huvud och märkte att det var himla lätt att söka jobb på detta sätt. Måste börja inse att jag är faktiskt inte blyg av mig. Tyvärr var inte rätt person där men ska återkomma imorn. Lämnade sammanlagt 5 av 6 CV/personliga brev till olika ställen. Eftersom att det gick så himla lätt så ska jag göra det samma imorn men tror jag behöver fler CV/personliga brev denna gång. Efter detta for jag hem och bytta om för att ta nästa buss tillbaka till stan där ett gymkort fixades på Helex. Syster drog mördar ben/mage med mig och jag känner riktigt hur ont jag kommer ha imorn. Redan efter första övningen krampade låren på mig och jag kunde knappt gå. Så jag undrar vad det ska bli av mig? Men nöjd och glad att vara tillbaka! Sen har det inte hänt så mycket mer, eller just ja! Jag valde mellan ett par skor eller en ny mobil. Vuxenpoäng, jag köpte en y mobil. Blev en Sony Ericsson xperia pro mini 10 (tror alla ord kom i rätt ordning där). Himla fin med både touch och knappsats. Lite knepdigt med knapparna nu bara för naglarna är så långa, men touchen var rikigt skön att skriva med. Så jag är NÖJD med min dag!

Jag kanske ska ändra min blogg lite också. Måste ju lista ut något nytt här, kanske ska be någon grym person köra lite photoshop åt mig så jag får en snygg blogg. Någon som känner någon? Men ah, förövrigt kanske jag ska sova. Ut på stan imorn igen och sen träna med syster.. om jag kan gå det vill säga! Aaaaaj... Men sov så gott!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Hannah

JENNY! kom till oslo och sök jobb här istället. du kan bo med mig! ;) hoppas du har det bra hemma i sverige! puss på dig!

2011-03-29 @ 16:55:41
URL: http://hhni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0