Somnade i solen

Morgonen var lite små kall för det blåste riktigt bra på stranden. Men nånstans där i kylan lyckades man somna i all fall. Så det blev resultat bränd höger sida ansikte. Men tröja över fejjan så överlevde vi denna dag med. Har nu börjat se linjer för brännan så nog ska vi se till att man är lite lagomt brun sen för kalla Sverige! Förutom en sväng till donken för lunch så har vi pressat hela dagen, precis som semester ska vara! Nu ska jag och boje duscha och sen ska vi gå och kolla ett ställe som gör naglar så hoppas jag på snygga händer sen. Efter det blir det bussen ner till south beach och kika runt lite. Dags att köpa nå vykort om inte annat. Linda och mimmi är redo för shopping men för oss fattiga flickor blir det att stanna och försöks ros oss här. Jag vet att om jag åker till ett mall kommer det inte sluta bra! Se, jag är så himla ansvarig och förståndig! Måste hålla i pengarna några dagar nu innan jag kan gå lös på whatever jag skulle vilja ha. Måste ju spara för tatueringen! Nu blir det chill och fix. Have fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0