THIS IS IT!

Sitter på sängen som fortfarande är obäddad. Allt annat är dock nerpackad och redo att greppas för att börja resan mot varmare breddgrader. Ska först åka in till Boston och till Sofia, tror det vankas chokladbollar innan vi tar tunnelbana och sedan buss till flygplatsen. Är så sjukt taggad nu och vill åka NU med en gång. Fortfarande lite irriterad att vi inte tänkte med på PM/AM grejen så vi råkade boka ett kvällsflyg. Grejen var ju bara den att när vi boka var vi ju så noga med att kolla, måste ha klickat fel eller vad som helst. Men sak samma, vi fick oss ett flyg och snart är vi på väg! Är bara tre timmar och sen en timma med buss, så vi ska nog överleva. Kommer till hotellet strax efter midnatt, men vem bryr sig, det är MIAMI vi snackar här!!!! Fy fan, nu blir jag så till mig så jag vet inte vart jag ska ta vägen!

Igår då, var på bio med klara och såg Red riding hood. Faktiskt riktigt bra, trodde den skulle vara läskigare så blev lite besviken, men den var spännande och Amanda Seyfried är lika bra som alltid. Så det är absolut ett av mina filmtips för tillfället.

Åh, jag hatar att vänta!! Bussen ska jag knalla till om sådär 30 minuter. Men sen kommer man ju få gå runt och yra för att vänta på att få åka till flyget (ja jag vet vi ska baka, men ändå) och sen sitta på flyget och uggla innan man tar sig iväg med det. Åh, jag har för lite tålamod, är inte det något jag borde ha lärt mig nu? Eller så har jag fått ha så mkt tålamod med jobbet så jag har tappat det helt när det kommer till mig själv, HA!? Nu ska jag lägga ner det här för nu kryper det för mycket i benen.



"WE'RE GOING TO MIAMI!!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0