Tisdag

Ah, dålig uppdatering. Men hur som helst. I tisdags hade vi middag hemma hos min värdfamilj. Min värdmamma lagade god kyckling med potatis och en grym sallad. Alla åt tills dom tusan sprack, i alla fall jag. Sen hade hon köpt en grymt fin tårta åt mig (höll på att skriva ASfin men mamma tycker inte om när jag gör det..). Hade hemskt trevligt med Boje, Christin och Gladys där som gäster. Och jag höll ju på att dö när min värdmamma började gråta.. trodde jag aldrig. Så då fick hon ju mig tårögd också, panik, HA! Efter allt buhu så åkte jag och Boje på bio, såg Just go with it med Adam Sandler, riktigt bra faktiskt. Efter det blev det hem och sooova! Ska lägga upp lite bilder nu från middan.











"Thanks for everything!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0