Välkommen hem

Varit en grymt bra start på mitt hemkommande. Var ut igår igen på All Star och hade hemskt trevligt. Började med att åka till syster och färga hennes hår. Sen mös vi på med lite vin, som var riktigt gott! Dock fick jag lite alkoholskada i form av att det stack ut nå vasst när ja skulle skruva av korken, som satt hårt som fan, så rev jag upp hela handen. Så idag har jag liiite ont idag! Eftersom det blev sommartid stängde ju krogen en timma tidigare mer eller mindre så då blev det efterfest. Bara det att det fanns fan ingen taxi att få tag i!? Till slut stod vi fyra stycken och ringde varsitt bolag och tillslut fick jag napp på en 20 minuters vänte tid. Men sammanlagt tog det väl över en timma att få den där förbannade taxin. Så åkt med Johan till Gammelstan men varade inte så länge. Mina fötter var helt nedfrusna så vi tog en taxi hem sen. Men en trevlig kväll med mycket kännt folk som var glada att se mig, så det var kul.

Idag blev det sova läänge och sen bara ta det lugnt. Sen åkte jag med bussen till Carro för fika och hockey. Hemskt trevligt och fick ju träffa hennes man nu. Sen blir det nog en sthlms resa där vid 8e maj. Håller tummarna för dig Carro!! Nu är jag typ helt körd i huvudet, var ju så kallt igår så tror jag gav min förkylning en rejäl putt igår så nu är näsan helt täppt. Men imorn blir det massor med jobb och arbetsförmedling och gud vet vad. Så vi hörs kanske imorn!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0