Vill inte vara sjuk, har ju sagt det nu

 Sitter här denna timma på en onsdag, inte hänt så många gånger. Men flickorna har hiphop nu efter skolan och pojken åkte till en kompis, så jag är fri. Hoppas bara att dom kommer ut från hiphop grejen 14:45 och inte 13:45.  Men det lär vi ju märka! Kanske ska kolla upp det? (Den slutade visst 13:45, dags för jobb snart igen då!)

Hur som helst har jag köpt massa förkylnings grejer. Halstabletter, piller för näsa och bröst samt näsdukar och nässpray. Kan jag inte bli frisk så kan jag väl ändå få ha mindre symptom? Går helt okej, men ändå inte bra, vill inte ens veta hur jag hade kännt mig om jag varit utan allt detta, fy fan! Nu ska jag bara ligga ner och andas innan stormen kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0