5 km

Ja ni ska veta att igår sprang jag 5 km på bandet. Jag älskar att träna men att löpa sådär är såååå tråkigt! Men jag klarade det och det var väl första gången på två år säkert som jag faktiskt sprungit på riktigt. Men det gick bra, förutom att knäna höll på att gå av efter sådär 3 km, men jag bet ihop och slutförde min uppgift. Glömde dock att strecha igår så ska bli att springa idag igen för att minska smärtan. Har redan känningar i rumpan så är fett måste med löpning sen ikväll.

Men idag då förutom träning så ska jag täffa Linda en sväng. Vet inte vad vi ska hitta på än men de får vi se. Hon slutar snart så får vi slå våra kloka huvuden ihop så ser vi. Annars har det hänt mycket litet idag. Tog en rejäl sovmorgon så mer än halva dagen är ju redan borta. Men helvete, om ja faktiskt skulle ta och snickra ihop den där förbannade stolen jag köpte på IKEA, för det har inte hänt än. Så det gör ja!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0