Båten

Igår blev det utgång, nykter sådan men hey, man kan ha kul ändå! Körde bil vilket var sjukt värt med tanke på vädret igår, regn i mellan stora skalor. Inte okej om jag hade cyklat, då hade jag varit bitter. Men det blev att ta sig till Jenny där vid halv nio och så gick de utför efter det. Hamnade så klart på båten, helt obrydda om det icke båtvädret. Men visst stannade vi hela kvällen och fick oss många trevliga skratt, absolut! Alltid kul med tjejerna, denna gång var även Linda och Danni med, Linda är ju gammalt men Danni var ny och det ska ni veta är en super härlig brud, så skål på den! Gojjan klagar och vill ha bilder, men min facebook är inte med så får ta det imorn. Sen var det ju finbesök i Luleå stad, Filip och Fredrik ska ni veta! Vart Fredrik var det vet jag inte, men gode jag visste vart Filip var, på BÅTEN. Kanoners kille, och då menar jag promille haltigt, HA! Men grymt skön kille ändå, försökte få honom att dansa men huvudet verkade inte riktigt vara med, bara några för många öl om vi säger så. Men då har man sett en kändis!

Nu ska jag bege mig i säng. Min första arbetsdag imorn så får se hur mycket jag kommer sova inatt, tur att jag inte börjar förrän fyra på eftermiddan. Sjukt nervös, har ju inte haft ett "riktigt" jobb på över ett år nu. Önska mig lycka till och hoppas jag inte välter ut något över någon!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0