Då åker vi!

Mycket snabbt nu innan jag ska sova. Rena galenskapen att jag tar mig tid att blogga nu. Men om si sådär knappa fem timmar ska jag upp för att försöka göra mig klar för flyget mot Stockholm. Blir kärt återseende med Stina och även Carran och Tovie. Kommer bli en kanon helg. Får dock leva på systemkameran vilken var en stor flopp! Fortfarande inte hämtat lillkameran hos Jenky och tror ju inte hon är så sugen på att jag hämtar den där vid halv sex imorn. Men ska jobba med min bebis istället, kommer bli fin fina bilder! Hur som helst, allt ligger i väskor eller på väskor, tror att allt ska vara med. Illa att denna gång kan jag inte säga jag får väl köpa de jag saknar för har tusan inte råd med det! Var hos tandis idag och fick betala sjuka försäkringen, men det ska väl vara nyttigt antar jag. Men hur som helst, nu ska ja natta. Ska försöka blogga nerifrån också!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0