Eric Saade en player?

Jag har sökt sen igår på youtube och försökt hitta klippet där Eric blir intervjuad av Malin dagen innan finalen. Jag tycker nästan lite synd om Molly, för visst är dom fortfarande tillsammans eller har jag missat nå? Men i alla fall. Detta klipp visades efter hela programmet igår. Malin frågar lite hur han känner, nervös och så vidare. Så när dom står där ser han i ögonen på henne, liksom självklart, hon pratar ju med honom. Men OJDÅ, ögonen for ner till bröstnivå helt plötsligt. Hon hade ju lite v-ringat tror jag, men inte så farligt, och inte heller nån större hylla, men ner skulle han kolla. Tänkte väl att han kanske bara kollade ner, kanske bara såg ut som att han kollade in i blusen på henne. Sen ger hon honom en lyckospark och intervjun är klar. Malin står och kollar in i kameran och Eric har FAST blick på Malins ansikte.. till en början. Han står där och flinar lite lätt, ser som lätt road ut och lite småkär. Sen går det inte att mista sig på det, BOOM!! Ögonen går ner till bröstnivå igen, och inte för en kort stund heller utan han verkligen kollar (!). Tyvärr har jag inte hittat klippet, just kanske för att det var riktigt boob-watch på gång. Men ah, jag vet inte riktigt vad man ska säga? Vad säger Molly är ju min fråga när han så tydligt kan stå i TV och göra sådär, visste han att han var med i bild eller? Det vet vi först om skvaller spalterna såg samma sak som jag.

Annars tyckte jag att det var lite illa dom som vann igår, Azerbaijan. Dom var ju inte bra, då var ju faktiskt Saade bättre. Fast vet ändå inte om jag tyckte att han skulle ha vunnit heller. Det var himla svårt att ha en favorit, men jag gillade ju Irlands bidrag, helt galet, väldigt ostrukturerat som gav många minus, men det var en bra låt, kommer den på krogen med kanske lite extra remix på den, oj va ja ska dansa! Annars var det som alltid, en liten flopp som man bara måste se på bara för att det ska vara så.

Men jag hann ju med annat igår också. Tog mig upp skapligt tidigt för en lördag, där vi halv 10 tror jag. Duschade och gjorde mig så snygg jag kunde, man känner sig inte så fräsig när man är lite halvförkyld sådär. Sen trampade jag in till Jenny där strax innan 11 och så blev det dags för shopping, eller Jenny shoppade, jag tittade på.. HA! Nämen det var himla trevligt att bara gå runt. Har ju som sagt inga pengar, verkligen inga pengar så jag kunde inte ens frestas av att köpa. Men skorna Jenny nekade hade jag gärna haft 300 till övers för, ingen som vill skänka lite pengar? Sen blev det lunch på sushi baren. Vet ni vad jag lyckades med då? Jag tog en miso soppa till, så hade jag typ käka upp alla blad i den och skulle lyfta upp den och dricka, ni tror fasen inte jag tappar den och spiller ut allt över bordet, och så hamnade det mesta på tallriken med sushi, SUCK! Som tur var tror jag inte så många såg och vi lyckades rädda allt, gjorde ju inte så mycket att sushin fick lite soppa över sig, den var ju ätbar ändå. Tråkigt bara att jag betalade 15 kronor extra och fick noll för det. Men himlarns gott var det i alla fall. Sen avslutade vi all Jenny shopping med varsin grymt go milkshake från Blågåsen, grymt bra är dom. Jag tog mig en kiwi shake och Jenny drog en jordgubb, som hon sa "tar man sig inte ut för en rosa panter på oliven får man nöja sig med en jordgubbs shake på stan".

Nu ska jag göra nå trevligt som att läsa en bok. Sen kanske jag ska ta min snoriga näsa på en prommis i alla fall. Antingen blir det omväg runt berget eller raka vägen till solariet. Man blir så deprimerad av att bara sitta inne, speciellt när det är halvtaskigt väder, hoja! So long suckers!


En bild från Sthlm :)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0