Låt mig få ett liv

Första arbetsdagen på söndag, jag slänger iväg en lätt bön till gud att det ska gå bra. Ska man tro på gud i någon form så kan det väl vara för att han ska ge mig tur på jobbet? Annars.. not so much. Men helt på riktigt så är jag så himla less på detta träliga liv. Det första jag gör när jag vaknar är att dra på mig träningskläderna för att jag först om sådär fem timmar ska till gymmet. Känner man sig inte lite sunkig då? Ska svara på den, JA det gör man. Men vem ska jag klä upp mig för egentligen? Nåja, ikväll får jag klä upp mig, för ikväll ska vi slå klackarna i taket. Men nu kom min mor hem så ska prata lite med henne innan jag åker till gymmet. Känns viktigt, söte mor!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0