Madness

Förstår inte varför jag bloggar nu, totalt mitt i natten! Men i alla fall, mors dag idag. Det blev att luncha på stan med mor och syster. Papi åkte ju till Thailand med jobbet i två veckor idag.. rätt åt honom att det är regnperiod! Nämen hoppas han får ha det bra på den lediga tid han får om man får någon och hoppas vädret håller sig för karln. Sen har jag jobbat idag ju (!!) min första dag. Det gick faktiskt riktigt bra. Slog i alla fall inte sönder några glas eller tallrikar och jag fick beröm av chefen, så visst ska man vara nöjd. Och mer jobb blir det. Sen ska jag inte klaga, men kvällar och helger.. början man jobba 12 på dagen då? Men sak samma, helt underbart att ha ett jobb och dessutom galet goa arbetskamrater.

Sen fyller jag år snart Linnea.. så kolla på denna bild.. syna noooga! Man kan ju beställa nu, gör ju inget om det ligger i en låda en dryg månad! Strl 6 på första ringen, 6/7 på andra och 7 på tredje.. bara så du vet!!!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0