Överkörd

Efter trevligheter med Linda som mjukglass och sallad på stan så blev det Helex igen. Var bara att kliva på bandet och köra 5 km igen, helt otroligt att man orkar. Eller hoppade av kanske 15 sekunder för mina knän höll på att gå sönder, men annars körde jag fullt ut. Känner mig sjukt nöjd med min insats, blev även  bröst och axlar på detta. Känner att träningsvärken är ett faktum och sömnen har slagit mig hårdare än någonsin. Så jag ska bara krafsa ner detta och sen sova.

En lite kul grej som hände idag som jag kan skriva bara för att få fylla ut lite. Efter gymmet blev det att gå med syster till konsum och sen köra henne hem.. på cykel. Men i alla fall, vi gick över ett övergångsställ så kommer det en bil som tydligen också har grönt, sitter en ung kille och kör och en ung tjej brevid. Så jag kollar ju på dom så dom ska stanna liksom, inte kul att bli nermejad. Då dyker killens hand upp och ger ett peacetecken, eller va man nu kallar det, två fingrar i alla fall. Vet inte varför, men han såg glad ut. Undrar ju också om man kanske kände människan, men ja tvekar på den? Men intressant vad en del får för sig. NU ska jag sova, äntligen.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0