Pollen?

Jag sitter här och snorar och har mig, lät som en motorsåg imorse när jag vaknade. Jag säger bara att snälla, snälla, snälla säg att jag bara är förkyld! Tänk om man nu gått och fått pollen, tänk att ha det nu varje år sen. Asså jag vet ju att det är många som har det, både mor och far och säkert en stor procent av sveriges befolkning och lite till. Men jag känner att har jag varit utan allergier hela mitt liv så kan det gärna få fortsätta så. Men då säger väl ni som är allergiska att fan du som aldrig haft nå kan nog få lite nu du med. Fast det tycker inte jag. Men i alla fall, tror det lutar åt en vanlig förkylning för näsan började gorma efter jag sprang i tisdags.

Hur som helst, gårdagen skrev jag inget för jag dog, var så himla trött. Men jag tog mig upp i normal tid och fick i mig frulle. Sen kom syster och då lagade vi golunch och sedan färgade jag hennes ögonbryn. Efter allt detta prommade vi in till stan och satt på KH trappen i solen, helt underbart! Blev dags för syster att jobba så jag passade på att kila förbi Jenny och hämta min kamera, så nu är valborgsbilderna ute på facebook! Sen prommade jag helt enkelt hem och satte mig på röven i soffan och kände att all energi var borta. Tog mig i alla fall ork att se på eurovison, tack gode att Saade gick vidare, lite skämmigt om vi hade bommat ett år till. Men jag är så hemsk så jag håller inte ens på honom, tycker hans låt är ganska dålig, bra show, men annars mööp! Men hur många bryr sig egentligen om eurovison? Jag bryr mig bara för att man alltid brytt sig, man har alltid suttit med den där chipsskålen och sen alltid somnat under röstningen i slutet så man ändå inte fick veta vem som vann. Men som Svensson Svensson, den SKA stå där!

Idag blir det stäääda, mitt rum ser för hemskt ut. Sen tvätta min sista tvätt. Ska ta mig till gymmet och köra den tredje femman för veckan nu, BRA jobbat Jenny säger jag bara! Måste ju hårdköra nu inför beachen 2011, ligger ju aningen efter. Tur att sommaren inte börjar så tidigt här uppe, då får man mer tid på sig tills beachen hägrar. Men städa var det, och kanske flytta tillbaka datorn till skrivbordet och sen även min snygga datastol som jag snickrade ihop i onsdags, nu kör vi!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0