Sämre syn

Jajemen, det blev ett besök hos optikern idag för jag har plågats at huvudvärk nästan hela veckan. Kommer sig dit och visst fasen har synen men blev bra av sig självt börjat bli sämre igen, oh no! Men får ju skylla sig själv lite när man inte använt glasögonen så flitigt, lika med inte alls. Men då ska ni veta att man slog på stort! Blev nya bågar samt att man fick sig ett par solglajjor med styrka på köpet, hur fantastiskt var inte det? Så nu kan man ju se när man kör bil även med solisar. Hittade ett par riktigt snygga bågar i alla fall på dom vanliga glasögonen, riktigt nöjd. Var för övrigt dom första jag provade, så måste ju ha varit nå speciellt med dom. Solisarna ser ut som mina vanliga solisar, denna Rayban kopia som finns överallt på stan nu. Svarta bågar med beige färg på insidan, riktigt snitsigt. Sen på detta blev det självklart gymmet, som vanligt. Inte så mycket märkvärdigt där, väldigt segt gick det bara. Men lite duktig var jag i alla fall! Ni ska veta att armhävningar är INTE min starka sida, aldrig varit. Så att klara fem i rad är en stor bedrift för mig. Men idag ska ni veta att jag orkade pumpa tio stycken (!!) och nej det var inte först av allt utan sist av allt, när jag redan kört armar och bröst. Så känner att det går ju frammåt nu i alla fall. Imorn blir det goa 5 km igen, börjar bli bra på det här nu.. peppar peppar ta i trä. Men det ska nog gå vägen!

För övrigt ikväll då så har jag slingat Alex hår. Jag tyckte det blev riktigt snyggt när ögat fick vänja sig vid det. Det blev som en lite rost/röd/brun grej av det hela, hade lätt haft den färgen själv. Tur säger jag väl till det, för hade jag sabbat det ryktades det om att mitt hår skulle rakas av.. vet inte vad jag hade tyckt om det? Sen blir det visst utgång en kväll som imorn så då ska hon få glassa runt med färgen och se vilka den faller i smaken, jag tror på ALLA! Hoho! Men nu ska jag nog se till att krypa ner under lakanen så jag orkar med morgondagen.



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0