Sänker båten

Igår var en riktigt skön dag. Var väldigt lat där då innan jag for till syster, var lite mer lat när jag napa där en stund. Sen lagade vi middag innan bion, så då var ja lite bättre! Pirates filmen var förövrigt riktigt bra. Syster fick säga åt mig några gånger när jag skrattade för högt, oops! Men jag var inte den enda som skrattade högt, så var inte det enda mongot. Sen efter det åkte jag hem men det blev bara till att vända tillbaka till stan för lite trevligheter hos Jenny, även Gajja gjorde ju oss sällskap och efter många om och men så blev det utgång, är det olikt eller? NE! Men första helgen för båten, tydligen ska man ju ha denna kärlek till båten på sommaren, jag har inte den, jag missade den sommaren när den utvecklades. Så nu ligger jag lite efter men kände att båten kan vara en hit, dock inte med fel skor och nykter som jag var igår. Eller nykter kommer nog gå solklart, men aldrig i dom skorna igen. Vi myste på, shaka ass på dansgolvet och träffade mycket trevligt folk ute. Helt OK kväll!

Idag har jag varit jätte hurtig.. jag har sett när syster sprungit en mil, jag blev helt slut ska ni veta! För först kom syster hit, och så fick jag ta henne på packisen på mustangen till Porsön där starten gick, strax innan starten cyklar jag in till stan för att vänta på henne där. Håller nästan på att missa henne, hade hon inte vinkat handen i ansiktet hade jag nog det också. Sen var det bara att hojja tillbaka till Porsön för att se när hon gick i mål på duktiga 59,17 om ja inte missminner mig. Helt galet, hade aldrig! Sen fick jag ju hojja hem med henne igen också, så rejäl benträning fick jag. Men värst var motvinden in mot stan, och att det började regna på väg hem sen, blev genomblöt!

Men nu ska ni veta att jag ska in till stan och få mig lite sushibuffé! Jag ska äta tills jag fan spyr, så jääääkla gott det är med sushi, guds gåva för mig som inte tycker om typ nån annan fisk i någon annan form. Så på med halsduk och vantar, solen lyser men kylan ligger i luften, nu kör vi!


Jenky med sin panter!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0