Vår ruset

Ja nu sprang jag ju detta vår rus igår, vad fick man för det idag, jo regn. Jag är så sjukligt less på detta väder nu, är jag den enda eller? Snälla kan någon gnälla lite med mig?! Men för övrigt gick det riktigt bra att springa, men jag synar ju om det verkligen är 5 km..? Men sprang med mor min och var nästan viktigare att få henne att springa hela varvet, höll dessutom bra tempo, i alla fall för att vara vi två. Sen lyckades vi ju hamna i helt fel startled så vi kom iväg lite dåligt. Men slutet gott allting gott!

Denna dag då, i regnet. Mor min kom och hämta mig där vid lunch så for vi in till stan och käkade. Sen strosade jag runt själv, vilket kändes fruktansvärt mobbat. Som Gojjan sa, hade man haft pengar och shoppat lös hade det ju varit helt ok, men nu hade inte jag det. Jag gick runt lite och sökte skor för jobbet, hittade ett par men lite smådyra, men la undan dom ändå. Sen blev jag ensammast i världen och satte mig på Blå gåsen med en glass och läste en bok mor köpt åt mig tills syster kom in. Det blev en till sväng för lunch, kunde ju inte låta syster svälta. När vi sitter där också, så ser jag att det rör sig i ögonvrån, OMG det är världens största geting!!! Jag har några extrema fobier här i världen, bland annat getingar. Jag har ingen aning om jag är allergisk eller så men jag hade inte tänkt ta reda på det heller, i alla fall inte den hårda vägen. Jag är så fruktansvärt rädd att kommer den nog nära fryser jag ihop totalt, kinper ihop ögonen och hoppas att jag ska försvinna genom jorden. När väl getingen, efter oftast ha gått på mig lite och sniffat på mig, åker iväg kan jag äntligen slappna av och brukar få ofta bryta ihop totalt på grund av chocken. Jag vet, låter helt extremt, men jag kan ärligt inte andas när det kommer en geting. Men som tur var så var fru geting lite slö och gjorde inga extrema närmanden, så jag dog inte idag heller. Efter detta blev det Helex, as always. Gick grymt segt dock, körde rygg och armar, ville bara lägga mig bakom dom fria vikterna och sova. Men ni ska veta att jag gjorde några chins idag, helt galet stolt! Men efter dom gick resten av träningen bara utför.

Nu sitter jag här och klockan är inte än elva och tänkte ligga i sängen innan dess också. Så sista raderna då. Imorn blir det 5 km igen och sen jobb på kvällen. Inte så mycket annat planerat för den dagen då. Men nu sova så jag är pigger imorn!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0