Jag och mitt stressiga liv

Sämst på att uppdatera, men nåde jag har så mycket i mitt liv just nu så man blir ju galen. Men har faktiskt hunnit med att städa mitt rum idag, när man inte hinner sånt förstår ni kanske mina problem. Imorn är det skola och jobb som gäller. Längtar till den helg då jag får SOVA! Det är kul med lussandet och vi har fruktansvärt roligt, men trötter blir man. Nu ska jag till Anders och snusa ner mig hos han, myyys. Blir sushi ikväll, igen, GOTT! Älskar sushi, det är mitt syre.. helt ärligt. Men som sagt, måste bege mig nu för ja ska hinna förbi kvantum å köpa lax.
Helgen Gajja var hemma å vi var ut på Allstar å käka, gött!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0