Äta jobba sova

Nu kommer min kalander bli för full. Jag gillar att den är full men för full är en bra fråga. Har lyckats knipa mig ett jobb på proffice så utbildningen börjar på måndag. Ska man lyckas malla ihop det med skola, träning och Anders, lycka till! Men kommer bli sjukt kul med jobb, äntligen lite extra pengar som kommer in på kontot.
Ikväll blir det mer pengar, extrajobb på kafelino. Jobbar i garderoben, vissa kanske tycker det är pest och pina men det är faktiskt väldigt roande att stå där. Får se om det kommer ASmkt folk kan det bli lite tungt men det är typ en timme av hela kvällen å sen är det bara massa goa fulla människor som vill tjöta med en, kult. Ska snart byta om och pallra mig dit. Efter det blir de att hojja till porsön, varje ledig stund tas till vara. Massa mys sen hela natten!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0