Hemvädarn

Ikväll smäller det. Lillen är tillbaka i stan så middag på Allstar och sedan utgång står på schemat, kommer bli fettnice! Ska snart ta mig till Hälsans för att kolla basketen. Blev ju förbannat sjuk förra veckan så har inte kunnat träna varken dansen eller basketen, suger. Men nu är jag på bättringsvägen efter dessa två veckor av stress. Hostar lite än men inget allvarligare än så. Så på tisdag drar vi nog igång igen, tack för det! Klarar inte av att inte träna, skönt att slappa, men jag blir knäpp om jag ska sitta still hela tiden.

Annars går det fin fint med både jobb och skola just nu, förutom då att jag stressar sönder mig själv. Men det är bara en vecka kvar nu. Sen är utbildningen över och tentan ska vara avaklarad. Hoppas på att få andas då, ljuuuuupa andetag. Ska förövrigt ta mig an att räkna lite matte nu så jag klarar tentan, vad sägs som lite logaritmer?



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0