Sista rycket

Sista utbildningsveckan på Telia nu, puh! Varit extremt tungt med både skola och jobb, har väl blivit mer jobb än skola tyvärr. Men tanke på den kommande matte tentan på torsdag vet jag inte riktigt hur det känns. Men suttit idag och skummat igenom nästan alla av dom sista kapitlen i boken. Kan det ju typ, hoppas bara att dom sista grejerna endast kommer vara grundligt eller inte med alls. Kanske kan nypa något poäng om inte alla på dom frågorna. Vi ser ju åt vilket håll vinden vänder.

Förutom det så hörde jag av mig till Stina idag, dags att planera resa ner igen. Kollade flyg å sådär och allt kostar som det gjorde sist. Kommer ta mig ner någon av helgerna innan jul där i december för att mysa på och gå på julmarknaden på Tivoli i Danmark. Kommer bli asnice om jag lyckas ta mig dit. Hoppas på att eknomin ska hålla. Får snåla som fan i Ruka och sedan på lönen jag får i November från Telia. Men visst ska det gå. Räknar faktiskt med mig själv att jag ska klara av att spara pengar och faktiskt ha kvar dom nu. Även fast jag tar mig runt såhär. Men håller tummarna på att mitt liv ska lösa sig ändå. Man är bara ung en gång!

Nu ska jag packa ihop mig. Är hos syster. Hon har fotat mig för jag ska ta mig tusa skicka in till Norrbottens lucia, tredje gången gillt då. Får se hur det går. Mest en kul grej. Ska bege mig till Anders i alla fall, mys mys!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0