Det heter plättar

När jag var i Skåne åkte ju jag och Stina till ett ställe som hette Hallongården där vi köpte sylt och saft bland annat. Så var självklart tvungen att prova det idag när jag hade tid att unna mig något gott. Slängde ihop en plättsmet och blev sjukt sugen på småplättar. Trodde vi hade slängt järnet, men icket, hittade det i lådan. Fantastiskt gott, vet inte hur jag ska beskriva sylten annat än att den var god! Men saften, oh lord! Den smakar solvarma hallon en perfekt sommardag, helt fantasiskt!







Sen hittade jag en blogg som jag blev totalkär i. Kolla denna tjej asså, hade gärna bytt liv med henne för en dag och sen behålla alla kläder och skor när dagen var över! http://imfancy.blogg.se/

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0