Helg

Skönt med helg men har ett uppdrag inför måndagen.. Vilket är att röja mitt skrivbord från smink samt tvätt så jag kan sätta mig och räkna typ 7000 tal matte som ska vara klart gärna idag. Annars kommer helgen bjuda på massa kul också. Ska och fixa mina naglar imorn, tyvärr så lossna en igår samt gick min egna nagel då av idag, hoppas för allt i livet att det går att limma en tip på den så jag får fina naglar. Sen ska jag hänga lite med Jenky på stan, skvaller skvaller på G! Och efter detta hem för fix o trix för att sedan bege mig till Pedro där festen drar igång. Förfest där, sen norrskensröjet på skolan, sittning för er som inte vet. Grymt taggad för detta ska ni veta! Söndag lär bli lugn, kanske räkna den där matten, och röja skrivbordet i förebyggande syfte.

Ikväll blir det familjemys. Många olika planer som inte stämde alls, inte en enda. Förstår mig inte på min familj ibland. Någon kan säga något som ska göras som denne tror alla vet om men endast själv bara tänkt det så inget vet vad som gäller. Vanligt förekommande fenomen hos familjen Ström. Men visst skrattar vi en del åt det också, galenskap. Nu ska jag göra nån annan nytta här i världen.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0