Kanske ska stressa ner lite?

Jag känner mig inte stressad men bevisligen är jag väl det. Har haft en kanonkul helg med massa trevliga människor. I lördags åkte jag in till stan tidigt, redan före nio för att få mina naglar fixade, blev fransk manikyr med biega rosor och lite kringel-krangel på ring och lillfinger naglarna, skit fint! Sen tog jag mig hem till Jenky för att sedan göra stan. Blev lite shopping, köpte ett par bruna byxor, dom lika som jag köpte svarta ganska nyligt plus en skitsnygg väska, eller egentligen necessär från H&M. Men precis lagom att ha på partyt, riktigt snygg... hittar ingen bild på nätet så det får vara, ni får lista ut själv. Men jag köpte en beige i alla fall, fanns i svart och sen rosa tror jag också. Asbra i alla fall. Tog mig friheten och inhandlade ett par nya skor också, eller det gjorde jag på söndag iställe, för internetbanken laggade så kunde inte föra över pengar så väntar helt enkelt på att skorna ska komma till dörren vilken dag som helst. Men var hemskt trevligt med Jenky, vi åt sushi till lunch å snacka massa skit som vanligt. Eftermiddan/kvällen bjöd på galna turer. Hade sittning på skolan så började med fördojja hos Pedro kl 16. Sen blev det middag och mer alkohol på STUK från 18. Ungefär där vid halv två på natten får jag för mig att jag ska sova en stund innan efterfesten.. så vi går hem till Pedro igen. Slutar med att jag vaknar igen nästa morgon halv 8 och är aningen less för att vi försov oss. Dock har jag inte sovit helt enligt mina vänner.. här till att stressa ner lite kanske. Jag har i alla fall snackat på i sömnen med mina vänner och då uttryckt mig att jag bestämt skulle sova å inget annat. Ganska kul historia men ganska läskigt också efter jag inte vet om vad som hänt och mina vänner tror att jag varit fullt klarvaken.. creeepy!

Söndag bjöd på en rejäl baksmälla med den värsta huvudvärken, men med tanke på kvällen/natten var den väl väntad. Men jag överlevde och sen blev det fruktsallad och massa tjatter med Anders. Mycket nöjd med min dagenefter. Annars har skola och träning tagit upp min tid igår och även idag. Ska packa ihop mig på en timme för både dans och basket idag. Är lagomt mör efter gårdagens cirkuskonster på den morderna dansen. Höll på med handstående grejer så träningsvärk i ryggen kom som på brev på posten, flera stycken! Sen även om baki axlarna och nackkotorna från att ha härjat med bakåtkullerbyttor. Men kul är det ändå, man får lida lite pin men klart värt det. Ska bara slappa nu, ledig imorn!

Dålig bild, men fina är dom




Skorna!



Känslan inför matten och min stressnivå

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0