Måste plugga

Dags att sätta tänderna i skolböckerna nu. Men är för hungrig, så måste käka nå först. Men i alla fall, lördag i Danmark var riktigt mysig. Kom in vid tre tiden och sen strosade vi ströget ner till nyhamn där vi satte oss och drack lite vin på kajkanten innan vi tog oss tillbaka upp för ströget där vi hade hittat en fin sushi resturang. Jag åt 19 bitar och sen stod det ut genom öronen med sushi. Tanken var ju att vi skulle se Danmark nattetid, men både jag och Stina var galet trötta och frusna så vi sket i det och åkte hem istället. Kommer komma fler tillfällen, redan sagt att jag ska ner till julmarknaden på Tivoli i dk, sjukt kul! Sen var söndagen så sjukt nice den med. Åkte till ett ställe som hette Hallongården där dom hade ett fik och sedan en massa olika sylt och saft till försäljning. Vi fann även spettekaka som är såå gott. Eller mest sött, men ändå såå gott. Efter detta körde vi en sväng så jag fick se den skånska landsbyggden med alla gamla skånehus. Blev jätte chockad när jag såg att dom fortfarande använder sig av halmtak! Undrar om det hade funkat här uppe, vi som har så mycket snö? Knappast. Har även fått stå på Sveriges sydligaste udde, smygehuk. Där luktade det VÄLDIGT illa! Stina kände inte ens att det lukta typ men jag höll på att dö, fy fan.
Nu ska jag lägga ner detta så jag får plugga!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0