Nån som vill ge mig en present?

Precis duschat och sitter nere i Stinas rum i soffan som denna helg är min säng. Har myst ner mig under täcket och tänker bara ta det redigt piano tills hon kommer hem och vi ska göra Trelleborg osäkert. Försökte räkna matte tidigare, gick helt okej, löste en del tal, men sen var det bara att ge upp. Fattar inte hur två tal som är likadana bara med olika siffror kan få olika svar om man bortser från siffrorna som självklart var olika? Nåja, ett senare problem, kommer tälta i skolan nästa vecka, flytta in totalt och skapa en pluggrupp där vi kan räkna matte tills det inte finns nån mer matte i denna värld!
Tänkte slå igång en rulle men kikade in på Nelly.com, dum ide. Men om någon känner för att ge mig en present är dessa i storlek 37 hemskt välkomna!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0