Oh, it's a beautiful day!

Underbart att se blå himmel och sol utanför fönstret när man vaknar lagomt utvilad på morgonen. Skåneland bjuder på absolut det bästa. Bara jag som känner att hemfärd på söndag inte är att rekomendera? Kanske inte alla, sen har jag ju gooos hemma så visst vill jag hem sen. Känner mig extremt helt genomlycklig bara. Och så himla kul att träffa Stina igen, kändes som att det var igår vi möttes på Arlanda i Stockholm. Kom fram till igår att det var inte så, utan snarare 4-5 månader sen. Har även kommit på att det är ett halvår sen snart som jag kom hem från USA samt ett år sen som Stina kom hem och båd anser att det var ju "nyss" vi kom hem. Sjukt vad tiden går fort!
Just nu sitter jag i köket med Stinas bror, varsin dator framför nyllena, väldigt socialt. Nej men han är jättetrevlig, så det är kul att man blir gott välkommen. Sen ska jag också säga att skånemejerier håller samma klass som norrland, gomjölk! Sitter även här med matten, tänkte det var ett bra tidsfördriv innan Stina kommer hem och vi ska göra Trelleborg osäkert. Kommer ta massa foton och har nog med varenda nödvändig sladd och alla dom onödiga också så det blir postat!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0