Sista duschen på väääldigt länge

Ah, jag vet inte hur jag ska överleva dom närmaste veckorna. Det är sagt två veckor men ska hantverkaren göra ögonlaser mitt i allt så lär det ju bli i alla fall en vecka extra. Från och med imorn har vi ingen dusch, AH! Kommer få tvätta mig i en balja, eller vad? Om det inte var nog jobbigt att planera skola, läxor och fritid, nu måste jag planera i detalj vilka dagar jag ska behöva tillgång till dusch också? Hoppas det löser sig enklare än jag kan föreställa mig. Har ju alltid syster att bo hos dom dagarna som behöver duschas på, men hon bor på andra sidan stan så då blir det buss till skolan och herre min jesus man måste bo i en resväska. Men önska mig lycka till!

Sen försöker jag sluta knäcka min fingrar.. men det är såååå svårt! Jag har knäckt mina fingrar sen forever ungefär, kan inte minnas att jag aldrig gjort det. Sen när jag inte nöjde mig med att knäcka två leder lärde jag mig att knäcka alla tre. Detta har medfört att jag får värk i händer och fingrar om jag inte knäcker dagligen. Men hoppas på att värken ska gå över om jag slutar, bara det att jag knäcker helt omedvetet. Kom på mig själv när jag körde bil härom dagen att jag släpper ratten helt bara för att knäcka fingrarna. Känns inte det lite farligt, med tanke på att jag säkert gjort det 100 ggr förr i olika hastigheter ute på vägarna? Så nej, blir skärpning på den!

Nu ska jag filura på lite läxor. Har gjort klart en uppgift i alla fall. Eller jag tror det, ena svaret blev lite ifrågasättande. Men hoppas på det bästa!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0