Tappat aptiten

När jag blir arg, ledsen, orolig, deprimerad.. ja u name all the bad feelings, så tappar jag aptiten helt. Jag mår illa, känner mig bara trött och kan inte koncentrera mig. En sådan natt hade jag i natt. Jag vred och vände på mig med miljarder tankar i skallen om allt. Sen kan en sak trigga andra tankar så då blir det bara ett stort rörigt inferno. Jag hoppas denna dag slutar bättre än vad den känns just nu. Men jag tänker på torsdag, 16:55 lyfter jag från Kallax och sen kommer det bli så jääääkla nice så det finns inte. Ska ta och suga på den karamellen hela veckan nu, det ni! Ska göra mig iordning för skolan nu, Fick ju duscha håret i handfatet på liltoan imorse.. lilltoan har ett väldigt litet handfat, hoppas det gick vägen!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0