Teknikens värld har vänt sig emot mig

Jag måste ha mest otur med tekniska prylar. Hoppas jag hinner skriva och ladda upp detta innan internet havererar igen. Har fått brottas med mobilnätet idag också. Sen ska det vara så sjukt irriterande också att det ska lägga ner när man behöver det som mest också. Förbannat säger jag bara. Men vad säger ni om att jag ska total isolera mig från allt typ av teknik? Tror jag har bäst överlevnadschanser då. Så ja, går extremt dåligt för mig och mitt lag just nu. Ska helt enkelt ge upp och gå å lägga mig. Skolarbetet failade rejält det med. Satt med ett tal aslänge och bara tittade på det, fattade noll, sen helt plötsligt fattade jag och kunde lösa det. Tar ett tal som är nästan likadant och helt plötsligt fattar jag inget igen.. suck! Men imorn blir det plugg från 8:15 till basketen börjar. Förövrigt var det en grymt kul träning i tisdags. Dansen blev ju inställd men basketen var suverän. Vi har ju fått oss Maria Näsström som tränare, för er som inte vet är det en tjej från Lulebasket. Var en hel del nya saker, mer eller mindre allt var nytt, så kanonkul säger jag bara! Men nu ska jag sova, hoppas jag kan ladda detta nu!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0