TGIF!

Thank god it's friday! Så underbart med lite helg igen, veckorna går galet fort. Ikväll blir det super mys med Linda och Julia, asnice med lite tjejchill och en massa gosaker. Får se om det blir en klassisk Disneykväll. Har ju fått hem törnrosa samt svanprinsessan. Disney är som bäst när det är gamla klassiker, känns mer som orgial då. Kommer bli gooos!

Sen ska jag berätta att killarna i klassen är ju kul. På väg till fysiken står Attila och Tycho utanför ingången på huk ovanför gallret som ligger framför. Frågar vad faaan dom pysslar med. Då har någon tappat en tia, tio kronor alltså, ner mellan gallret och denna försöker de få upp med hjälp av pinnar. Tyckte att stackare, ni kan få en tia av mig. Men "stora bäckar små Jenny" citat Tycho. Kan berätta för er att tian ligger kvar, så känner sig någon sugen så ligger det en tia utanför E huset på LTU, lycka till!

Men vet ni, har ni hört talas om vegetariska munkar? Hoppas nu att ni som läser detta rynkar lite på näsan och tänker "va fan?" För det gjorde jag, och gör du det med så känner jag mig inte lika dum. Alla vet väl att raggmunkar är gjorda på potatis, och så endast potatis, alltså väldigt vegetariska redan. Men far min kläcker ur sig mitt under middan när jag äter mina underbara raggmunkar "asså TÄNK dig vegetariska raggmunkar då?!" Och dum som jag är rynkar jag på näsan och utbrister "men UUUUUH!!!..... eller vänta?" Sen brast vi alla ut i världens asgarv som ni kanske man tänka er. Vad skulle min familj göra utan mig? Entertainment 24/7 ffs! Men tillbaka till verkligheten, ska plugga lite fysik så jag kanske blir lite smartare.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Susanna

hahahah! inte bara jag som gör din vardag, även du gör min ;) kramar!

2011-09-23 @ 20:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0