Trelle-goa-borg imorn!

Snacka jag har längtar efter denna dag sen jag var i stockholm med Stina i våras! Äntligen ska jag ta mig neråt landet och besöka fiendeland - Skåne! Nej, skämt och sido, men visst ska jag till Skåne över helgen. Ska även en visit till Danmark på lördag vilket är hemskt spännande för mig som aldrig varit där. Sen kommer det bara bli allmänt med party och mys hela helgen. Saknat min Stina för länge nu.
Fick även hem paket idag med posten igen. Skickade efter lite prylar från stylebytyra här om dan. Blev ett lippy som gör att läpparna sväller, asnice. sen ett hårsmycke och en "donut" som man kan göra jätte fina bullar i håret. Så nu kommer jag vara tiptop i helgen och rocka järnet på dansgolvet! Och ikväll ska jag få myysa, underbart innan jag lämnar LÅ för helgen!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0