Glad påsk!

Snart åker jag och anders med bussen till farmos. Mysigt att åka buss, tycker i alla fall jag. Att jag denna gång får sitta och hålla världens bästa i handen hela resan är bara helt perfekt. Blir i alla fall påskmiddag hos farmor och sen åker vi ut till stugan heeela helgen. Kommer bli sjukt mysigt och jag hoppas att vädret håller sig i topform! Det väntas ju årets första grillning, de ni! Kommer bli sjukt gott. Kom på nu att jag inte får glömma lägga ner såsen i påsen med maten, iiiih! Tänk om jag glömmer bean, nej nej, så kan vi inte ha det!

Igår kom Gajja hem, himla kul. Var ut på en liten prommis med henne, välbehövlig träning. Sen fixade hon mina naglar. Längre än vad jag brukar ha så lite knepigt att skriva på datorn, men det funkar! Nu måste jag äta upp pastan som baby så snällt kokade åt mig, eller han satte på vatten, sen var jag helt on my own. Men gött!




xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0