Homer Simpsons

Vilken lycka idag när jag hittade Homer Simpsons bröd på coop. Jajemen! Ni hörde rätt, Homer the one and only Simpsons. Detta bröd fanns i Norge när syster bodde där och det är bara SÅ förbannat gott, mums! Varit över halva Luleå med pappa idag. Började på Resturang Södrahamn där vi tro det eller ej fick sushi, helt fantastiskt att hon klämt in det i buffen. Sen blev det en visit på Stadium där vi sparade ca 1200 spänn, juste! Blev nya löpskor för far, nya för mig, ett par undershorts åt mig å pappa fick sig en liten nike apparat till sin iphone. Har själv en likadan vilken jag även sa när jag såg att fösäljaren försökte sälja på honom den. Kommentaren blev, "men neeeej, du ska ju inte förstöra mirr sälj här nu!" Kul kille! Och pappa köpte den, ska nämligen börja använda min egna var det tänkt. Jag har även införskaffat mig en rakapparat. Får se om det funkar bättre än hyvel, mina hår på benen är fasen lite luriga. Fanns en annan som jag inte köpte, vet ni varför? Uppladningstiden var 8... ÅTTA timmar och sedan användingstiden 30 minuter. Alltså va? Som mamma sa, ta dom där pengarna och klipp dom på mitten, lika värt. Men det blev en lite dyrare fast den gick på vanliga batterier, kändes mer värt. Jobbigt läge om man måste raka benen NYSS och skiten inte är uppladdad. Lättare att bara trycka in ett par AA batterier då.

Jag har fysikprov imorn, inte okej. Borde läsa betydligen mer än att skriva här. Men noll motivation till det ska ni veta. Hoppas fan på 1, X, 2 frågor. Kanske man klarar sig! Ni ska i alla fall förstå lyckan när jag ser att det finns en Ben and Jerrys glass längst in i frysen. Inte en hel men gott och väl en redig portion. Ska mumsa upp den nu och sen plugga så gott det bara går.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0