Kan det sluta snöa snart?

Tog mig ganska nyss upp och hängde tvätt. Ska gå ut i köket och äta frukost när jag ser mina stövlar fint placerade framför dörren, bara att hoppa i! Tänker för mig själv, "försöker min far säga mig något speciellt med det där?" Och visst gjorde han det, kommer in i köket och förstår inte riktigt vad jag ser genom fönstret just för att det snöar så förbannat mycket så det är helt vitt! Känner lite såhär för mig själv att det faktiskt räcker nu. Stod och sneglade på mina jeansshorts men inser ju att det är en historia för framtiden. Tog mig en titt i kylen och hittade vispad grädde, antagligen tar man tillfälle i akt och gör lite varm choklad då, mums! Tänkte att vem ska äta upp den om inte jag? Två rostmackor på de så blev det perfekt. Ska göra klart fysik frågorna och sen blir det att åka till skolan.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0