Matte hela dagen lång

Sitter och räknar matte. Eller pluggar in dom uppgifterna som ska komma på provet. Det känns lite konstigt att jag både förstår och kan talen när jag aldrig sett på dom förr eller ens räknat något i boken. Vad är det då som inte stämmer? Men det är i och för sig än så länge bara dom första tre av de sex talen vi har fått. Har missat nån föreläsning vet jag så kan ju hända att sista talen blir en total black out. Men hejja mig!

Var imorse och fixade mina naglar, riktigt snygga blev dom. Synd att jag hade smällt av så många bara, hade endast tre kvar efter helgen i Björkliden. Så det fick bli ett helt nytt sätt med lite dekor, 920 spänn punga vi ut där. Fick ju höra förra veckan att min klänning skulle bli 5-6 veckor försenad. Den skulle ha kommit förra veckan. Har avbeställt den och köpt en annan istället. Blev ju panik åka till Piteå och se vad sista skrap dom hade kvar där av klänningar. Men det blev en fin en. Typ som den jag skickade efter fast utan den flashiga ryggen. Plus att den endast kostade 1500 och då sydde hon även till den i längd osv så den skulle passa perfekt. Bara det att jag ligger ju ute med 2599 spänn som Dress me up tagit av mig. Fick ett mail om att dom ej hade min order markerad som betald.. kändes ju himla kul. Men avdraget finns ju på mitt konto så börjar dom gorma kommer jag gå All in American och stämma dom. Vet inte riktigt hur än, men jävlar det kommer inte bli nådigt. Jag kan ju tycka att under dom 8 veckorna som de skulle ta att skicka den att dom borde märkt långt innan att det skulle bli försenat. Likosm 5-6 veckor, har dom ens börja klippa.. eller ens valt ut ett tyg än? Men det blir nog bra, är bara sjukt fattig just nu. Ska klippa mig på torsdag också samt färga håret vilket kommer gå på minst 1500 spänn, känns ju kul. Visst jag skulle kunna skita i det, men klippa mig måste jag, senast var December, färga vill jag inte ge mig in på själv två dagar innan man ska på bal så då får de fasen kosta!

Ikväll blir det Waldorf med Anders, måste väl fira Valborg på något sätt. Känns som att det är sjukt länge sen Valborg bara handlade om att hänga med kompisar och ja.. bli full. Har ingen direkt lust till det längre ändå. Shit, börjar man bli gammal eller vad? Nåväl, får väl leva med det antar jag, är ju inte som att man blir yngre! Sen röstar jag stenhårt för en trip till solariet! Ska fortsätta plugga nu. Får skriva mer om Bliden när jag laddat in bilderna på datorn.



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0