Plugga

Dags att köra ner näsan i matteboken då kanske. Inte varit så duktig på de där och har prov om en vecka. Så kanske man ska ta sig i kragen då? Men i alla fall, haft en sjukt skön helt med pojken, mor å far i stugan. Vi promma ut på isen för lite pimpling och massa sol. Massa sol blev det men ingen fisk. Sen satt vi bara baki väggen hela söndan, sjukt skönt! Hoppas att lite av den färgen man fick sitter kvar. Fick en hel del fräknar i alla fall. Sen var det dags att åka hem för hardy party. Var ut med Gajja, Jenny, Linda, Eve och Alexandra. Hade himla kul och jag fick visa prov på mina skådespelartalanger. Men vad gör man inte för sina vänner? Tror dock att en som såg mig i mitt esse igår blev lite fundersam, men who cares? Det var ju bara en akt, höhö. Nu ska jag krama min boy, han verkar lite orkeslös idag, men vem är inte det?




xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0