Pluggakuten

Sitter och försöker banka in all kemi som det bara går. Hoppas på det bästa imorn, godkänt alltså. Tror inte att det är så svårt egentligen, men när man varit sjuk en vecka och är aningen sjuk än, och väldigt trött.. Då ska ni veta att knappt 1+1 blir 3 längre(!) Men jag kämpar på så får vi hoppas på det bästa. Måste ta mig an fysiken sen också, för det ska vi ju såklart också ha prov på fast på onsdag. Måste göra klart dom där förbannade uppgifterna också. Fick i alla fall veta vad sista uppgiften var för nånting, så tur de, annars hade jag fan inte gjort den ens. Eller var det kanske otur? Men håll tummarna bara så ska det väl gå vägen, eller?

Sen måste jag lämna in min dator verkar det som. HDMI ingången är visst pajj, sen typ laggar datorn sönder ibland, så man måste slita ut batteriet för att få igång den igen eller att den typ vrålar ill ibland när man lyssnar på musik eller liknande ljud. Men de är väl kul, inte ens haft den ett år. Sen upptäckte jag idag att jag inte bara måste sula om mina nya skor som jag köpte för 600 spänn för inte så länge sen, (tycker ju att 600 krs skor ska hålla längre än så). Utan jag måste även sula om ett par andra skor, (som iofs kostade 200 så kanske väntat). Men ni ska veta att allt jävla grus som ligger ute på gatorna mördar ju fan skorna. Kan dom bara ta och sopa bort de eller? Snön försvann ju för länge sen. Kom igen liksom!

Igår kom nya avsnitt av Game of Thrones ut, snacka de blir till att glo på de ikväll! Varit taggad i typ en månad på att dom ska komma ut. Sett första säsongen och den var sjukt bra. Så hett tips att se, långa bra avsnitt så det känns som att varje del är en film, sjukt nice. Men jag ska göra sista förbannade uppgiften i boken nu så jag får ta mig hem nån gång. So long!
Bild jag tog hemma hos baby i julas :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0